Verkooptraining voor opticiens: Briladvies in 4 stappen

Met de verkooptraining
krijgt je briladvies extra waarde

Verkooptraining voor opticiens: Briladvies in 4 stappen

De wereld staat nooit stil. Ook als opticien blijf je in ontwikkeling. Je bent nooit uitgeleerd. Ben je klaar voor een verrassende manier van adviseren? Wil je de vaardigheden van je verkoopmedewerkers naar een hoger niveau brengen? Wil je je team nieuwe inspiratie geven?

Door de verkooptraining ‘Briladvies in 4 stappen’ te volgen, leer je als opticien

  • hoe je woorden geeft aan je intuïtieve briladviezen
  • hoe je sneller tot een goed onderbouwd briladvies komt
  • hoe het is om een team van topadviseurs om je heen te hebben

In deze verkooptraining voor opticiens ontdek je hoe je het gezicht van je klant kunt scannen en vertalen naar een 4 stappen briladvies.
vertel me meer

Een oogmeting leer je niet in 1 dag.
Hetzelfde geldt voor het stylingvak.

Waarom deze verkooptraining?

Verkooptraining voor opticiens: Welke bril past bij mij?

Klanten willen graag weten: “Welke bril past bij mij?” Met jouw expertise als opticien zie je waarschijnlijk al bij binnenkomst welke bril het beste bij iemand past. Maar hoe geef je woorden aan dat gevoel? Hoe onderbouw je een briladvies op een professionele manier? Hoe overtuig je een klant zo deskundig mogelijk?

Het draait in deze training voor opticiens allemaal om de klant. Je maakt kennis met een gestructureerde methode om elke klant te verrassen met een onderbouwd briladvies en veel persoonlijke aandacht. En het mooiste is nog wel dat je in minder tijd meer brillen verkoopt!

Deze training voor opticiens is één grote inspiratiesessie. Jij en je team leren op een nieuwe manier kijken naar je vak. Je klanten worden ambassadeurs van jouw optiekzaak.

Verkooptraining voor opticiens: Welke bril past bij mij?

Referenties

Belgoptic.be
Raf Mastbooms

brillenstylist referenties verkooptraining

Dit is waarschijnlijk de nuttigste training die ik in onze sector al heb weten geven. Nooit zag ik in zo’n korte tijd zoveel progressie bij deelnemers en zoveel bruikbare tools als bij deze van Marije.

Van Keulen Optiek
Pim van Keulen

brillenstylist referenties verkooptraining

De training gaf nieuwe inzichten hoe je naar een klant moet kijken. Ook de vormen van gezicht, montuur en de kleuren spelen een belangrijke rol. Je gaat anders adviseren. De klant waardeert dit zeer.

De Brillerie – Antwerpen
Lieve Boeckx

Ondanks dat ik al 25 jaar klanten adviseer, leerde ik op een andere manier naar mijn klanten te kijken. Door deze nieuwe technieken toe te passen, lukt het me nog beter om mijn klant het juiste advies te geven.

De Brillenstylist geeft tips…

meld je aan voor de nieuwsbrief