Stylingdag voor opticiens

Stylingdag met de Brillenstylist

Stylingdag voor opticiens

Hoe onderscheid je je als opticien van de andere optiekzaken? Hoe houd je je team geïnspireerd? En hoe geef je tegelijkertijd je omzet een flinke boost?

Het antwoord op al die vragen is: door een Stylingdag met de Brillenstylist in je optiekzaak te organiseren. Marije is een dag of een weekend je collega. Ze geeft kleur- en briladviezen en laat zien hoe je op een verrassende manier naar klanten kunt kijken. Een Stylingdag is leerzaam en inspirerend voor je hele team. Bovendien voelen klanten zich gezien en gehoord, en verlaat elke klant je winkel met een tevreden glimlach. Van de omzet-boost gaat ook jouw gezicht stralen.

Daarom een Stylingdag met de Brillenstylist:

  • Goede reden om klanten uit te nodigen
  • Waardering tonen voor bestaande klanten
  • Blijven inspireren en innoveren
  • Meer brillen verkopen
  • Zichtbaar zijn op social media

ontdek hoe een Stylingdag werkt

De Brillenstylist geeft tips…

meld je aan voor de nieuwsbrief

Briladvies in 4 stappen

brillenstylist stylingdag opticiens

“Welke bril past bij mijn gezicht?”, vragen veel klanten zich af. Als opticien kun jij hen helpen bij het uitzoeken van een passend montuur. Tijdens een Stylingdag maken jij en je team kennis met het briladvies in 4 stappen. Omdat je meteen met klanten werkt, ontdek je hoe snel, effectief en klantgericht de methode van de Brillenstylist is. Geef je klanten een onderbouwd briladvies, en laat zien dat jouw optiekzaak anders is dan alle andere.

Tip: maak van dit evenement een terugkerende actie, bijvoorbeeld bij de wisseling van de seizoenen.

brillenstylist stylingdag opticiens

Referenties

Ophof Optiek
Tjalle Story

Wij hebben al 3 stylingdagen met Marije mogen meemaken. Iedere keer is een feestje. Klanten geven aan dat ze de adviezen erg waarderen. Het is toch een andere kijk op het uitzoeken van een bril dan ze zouden denken.

Sven voor Ogen
Karin Bronsel

Samen met Marije een Stylingdag georganiseerd na de training bij ons in de winkel. Marije is een vakvrouw die echt goed weet uit te leggen waarom een klant een montuur juist wel of niet kan dragen.

De Brillerie – Antwerpen
Lieve Boeckx

Omdat ik erg enthousiast was geworden door de training, organiseerde ik een Stylingdag in mijn zaak. Het was een plezier om met Marije te mogen samenwerken. Ook mijn klanten vonden het een schitterend evenement.